sobota, 14 grudnia 2013

Klub malucha – oferta dla pracujących rodziców.

Bycie mamą małego dziecka i pracownicą na pełnym etacie naraz nie jest proste – aby udało się pogodzić jedno i drugie, należy znaleźć placówkę, gdzie dziecko będzie czuło się bezpiecznie gdy jesteśmy w pracy – jest to jednak dosyć problematyczne. Sama jestem matką 2-letniej dziewczynki, jednocześnie pracuję na pełnym etacie – bardzo dużo dni poszukwiałam dobrej placówki dla mojej córeczki, aż w końcu znalazłam – klub malucha to dokładnie to, czego potrzebowałam. Takie zajęcia to dla najmłodszych wspaniała okazja, żeby się pobawić, poznać rówieśników i zbudować pierwsze przyjacielskie relacje, ale i żeby nauczyć się czegoś nowego – wszystko pod opieką pedagogów, którzy dbają o komfort i bezpieczeństwo każdego z dzieci. Dużo więcej ten temat na stronie WWW: przedszkole-jezyki.pl Zdjęcie zaczerpnięte z: www.fotka.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz